¡Bienvenidos a Chile !

7 januari 2019 - San Pedro De Atacama, Chili

We zijn er geraakt ! Van onze voordeur tot onze verblijfplaats in het midden van de Atacama woestijn zijn we maar liefst 31 uur onderweg geweest: 18 uur vliegen, 2 uur auto en 11 uur wachten en aanschuiven 🙄. Ondertussen weten we ook al dat we met Engels niet ver gaan geraken, zelfs niet in de luchthaven van Santiago !! Dat belooft dus nog een grappige vakantie te worden... 🙂. We gaan onze eerste avond hier nog afsluiten met een glaasje Chileense wijn, zicht op de vulkanen en dan op tijd ons bedje in... Buenas noches. B&K

1. Ansje & Westie:
    7 januari 2019
    Amai, dat ziet er al prachtig uit... Dat belooft voor de volgende drie weken! :-)
  2. Mama Nicole en papa René:
    7 januari 2019
    Ziet er inderdaad prachtig uit. En in zomerkleren!
  3. Magda:
    7 januari 2019
    Keileuk, we hebben daar een mooie tijd beleefd. Ik zou er ook nog wel enkele uren vliegen voor over hebben. Beste hotel om te genieten van het mooie Torres del Paine is hostel PEHOE maar........ de accommodatie is (was?) sterk over datum. http://www.hosteriapehoe.cl (voor de fun de moeite om te bezoeken)
    Hilarische Fawelty towers toestanden meegemaakt, waardoor de herinnering erg levendig blijft :-) Geniet van de mooie meren en schitterende natuur en hou ons op de hoogte Groetjes