Volvemos a Punta Arenas

15 januari 2019 - Punta Arenas, Chili

Deze ochtend nog een laatste blik op Torres del Paine en dan opnieuw de lange terugweg via Puerto Natales tot Punta Arenas. Onze bagage weegt weer wat zwaarder door alle mooie herinneringen 😉. Vandaag op tijd ons bedje in, want morgenvroeg hebben we onze volgende vlucht naar Puerto Montt.✈

1. Mama Nicole en papa René:
    16 januari 2019
    Weer naar een andere natuur, fauna en flora! Benieuwd!
  2. Mark N:
    16 januari 2019
    M'n eerste trip naar Zuid-Amerika was ook naar Santiago, dan naar Antofagasta en verder met de auto naar San Pedro de Atacama. Daar regende het (no joke), efkes maar, maar toch!! Dan met het vliegtuig naar Puerto Montt. Daar met de auto nog een tiental dagen rondgereden (oa naar Chiloë ).
    Heb er een levenslange affectie voor Zuid-Amerika en vooral Pisco Sour aan overgehouden. Punta Arenas en Puerto Natales heb ik jaren later via Argentina bereikt. ALs ik de foto's zie is het duidelijk dat ik eens terug moet.

Enfin veel lol en schol met de Pisco.
  3. Britt en Kurt:
    17 januari 2019
    Beste Mark,
    Wij zijn ook helemaal verkocht aan Chili (en aan de Pisco sour). De Chilenen zijn zo'n gastvrije en vriendelijke mensen ! Helemaal anders dan de Belgische mentaliteit. Wij genieten alvast verder van ons avontuur 😎🌞🍷🍹🗻.